Famílies,
La FaPaC al Baix Llobregat us convida a la presentació dels tallers “Comunitat educativa: Transformem la mirada davant la realitat LGTBI” que organitza conjuntament amb CCOO Baix Llobregat per incloure la perspectiva LGTBI dins la comunitat educativa.
La presentació dels tallers tindrà lloc el pròxim dissabte 1 de desembre, de 10 a 12h, a la sala d’actes de CCOO a Cornellà de Llobregat (ctra. d’Esplugues 68). A l’acte intervindran Susana Canet, de FaPaC Baix Llobregat, i Josep Mª Romero, secretari general de CCOO Baix Llobregat.
L’acte serà públic i va dirigit a totes les AMPA/AFA i famílies que vulguin conèixer com tractar la diversitat de gènere dins el sistema educatiu públic. La invitació es fa extensiva a tots els docents i professionals dels centres educatius del territori.
Durant la jornada. hi haurà servei d’acollida d’infants.
